آیا دولت آمریکا بزرگترین سازنده تراشه در چین را مجازات می کند؟
نوشته شده توسط : reza
 
ایالات متحده همیشه شرکت های بزرگ چینی مانند هواوی را تحریم کرده و اکنون به نظر می رسد دولت ترامپ آماده است هرگونه معامله مالی با بزرگترین سازنده تراشه چین ، SMIC را در آینده ممنوع کند.
 
به گزارش وال استریت ژورنال ، وزارت دفاع ایالات متحده تأیید کرد که سازمان های دولتی در حال مذاکره در مورد تحریم شرکت تولید کننده نیمه هادی بین المللی (SMIC) هستند. در صورت اعمال تحریم ها علیه این شرکت ، شرکت های آمریکایی دیگر قادر به مقابله با آن نخواهند بود ، که این امر تأثیر عمده ای بر چین ، بزرگترین سازنده تراشه خواهد داشت و دیگر قادر به تهیه و آزمایش تجهیزات تراشه سازی آمریکایی نخواهد بود.
 
براساس این گزارش ، نگرانی هایی در مورد کمک SMIC به زیرساخت های دفاعی چین وجود دارد. SOS International ، یک شرکت پیمانکاری با وزارت دفاع ایالات متحده ، اخیراً گزارشی منتشر کرد که ادعا می کند SMIC با یکی از بزرگترین شرکتهای دفاعی در چین کار می کند و محققان دانشگاهی که با ارتش چین کار می کنند از فناوری SMIC برای طراحی پروژه های خود استفاده می کنند. او. SOS در این گزارش گفته است كه محققان ممكن است نتوانند از تراشه های دیگر استفاده كنند.
 
در بیانیه ای ، SMIC هرگونه ارتباط با شرکت های دفاعی را تکذیب کرد و گفت که تراشه ها و خدمات را برای استفاده غیرنظامی ارائه می دهد. در حالی که بزرگترین سازنده تراشه چین هرگونه ارتباط با ارتش را انكار می كرد ، SOS در گزارش خود به دخالت عمیق SMIC در پروژه های نظامی اشاره كرد.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: